Followers

Tuesday, July 20, 2010

20 July 2010

1 day before my anniversary with my

boring gila . tgh search pasal SEJARAH MALAYSIA MENDAPAT NAMA . susah gila nak dapat . haishh . knp pasal sejarah susah sgt ? pasal sex senang plak . annoying gila SmileyCentral.com haishh . congrats lah leyla dapat broadband sendiri (: hehe

im too lazy today . im too miss you , sayang . lambat nya lah haishh nak weekend nak tunggu u balik . hmm . i tatau nak buat apa . dah lah hari ni class u habis lambat . i tatau nak buat apa . futsal lagi . haishhh .

sayanngggg . i wanna wish you HAPPY ANNIVERSARY , sweetheart . maybe , dua tahun nie kita bukan lah "bahagia" sangat , slalu gaduh , but the truth is , benda tuh lah yang bring us to the 2nd years anniversary *touched . haha , u have inspired me in so many way and i hope u always know that i always be with you . be with u deep down of your heart . u have me whenever u need me (: we need each other . i tau anniversary kita , u jauh dari i . but i really wanna feel like u're with me tomorrow . i promise u i dont cry just because u're not with me tomorrow . i love you . i miss you . i miss you so bad .

No comments:

Post a Comment

La Dolce ADDA ,