Followers

Friday, February 11, 2011

Thanks - Project Update :)

Okay . Here some project update . Mengenai project saya dalam entry sebelum ini , byk feedbackc yang saya dapat . Un-sangka-able betul ! HAHAH . Ramai sangat yang nak memberikan pertolongan . Aceh , Aceh :D antaranya terima kasih kepada Shukri Hashim yang sudi menjadi photographer . HEE . Dan juga Diana Azmi *correct me if im wrong* kerana sudi - men-sponsor-kan handmade-headband dia ! Terima kasih yang tak terhingga kepada kalian semua :) Baik lah , kepada semua , sekali lagi saya umum kan disini , SAYA MEMERLUKAN :
  • Model hijabi tidak kira umur mahupun size
  • Photographer bagi menjayakan project ini
  • Sponsor untuk shawl/baju baju .

Sesiapa yang sudi boleh menghubungi saya melalui facebook saya :CLICK HERE !

1 comment:

  1. Assalamualaikum adda..
    I'm one of da 'model' (accidentally) yg u jumpe mase kat pavi aritu.. :)

    juz keep me update wif diz project...

    then, what do u mean by sponsor shawl? sponsor pki mase photoshoot je kn? keh3~

    hani ade la sket2 shawl2 yg x brape nk up 2 date sgt la..klu stakat nk pki tukar2 mase photoshoot bleh je hani bwk nnt..

    then, nnt hani bwk la skirt labuh hani ade la 3 kot..keh3~

    hmm...btw, ape kate model sindri yg bwk baju2 diorg..sampai sana kite mix n match je la baju2 n shawl2 tu..lg byk choice kn? (^^)Y

    wish u luck.. \(^-^)/

    ReplyDelete

La Dolce ADDA ,